Ofte stilte spørsmål

FAQ
 
Vi har laget en oversikt over spørsmål som kundene våre ofte lurer på. Dersom du ikke finner svaret på det du lurer på - ta gjerne kontakt med oss!
For kundesenterets kontaktinformasjon og åpningstider klikk HER

 

Hvilke betalingsløsninger har dere?

Vi benytter Bambora som betalingspartner, og du velger mellom kortbetaling, Vipps og faktura. Faktura håndteres av Collector Bank, og øvrige henvendelser tar vi oss av. Send oss en melding via skjemaet under dersom du har spørsmål rundt din betaling.

 

Hvor lang tid tar det før jeg får pakken min?

Din ordre ekspederes vanligvis innen to virkedager etter at du har bestilt. Vi tilstreber å sende pakkene fra oss senest tre virkedager etter bestilling er mottatt. Ved høytider som jul og påske, vil pakkene bli sendt fortløpende etter helligdagers slutt. Les mer om våre leveringsvilkår HER.

 

Savner du pakken din?

Dersom du har mottatt sendingsinformasjon med sporingsnummer på mail kan du enkelt spore pakken din selv via PostNord sin sporingstjeneste her. Spor Mypack Home Small (postkasse) pakker via Postens sporingstjeneste her. Dersom du har mottatt fakturainfo fra oss/Bambora så er ordren din behandlet og sendes ved neste anledning (virkedager). Dersom du ikke har mottatt noen av disse, kun ordrebekreftelse, så har vi mottatt ordren din og behandler den så snart vi kan.

 

Hvorfor må jeg hente pakken på utleveringssted når pakken er bestilt med Helt hjem?

I noen tilfeller må pakken hentes på utleveringssted (Postnord Mypack Collect) avhenging av område, postboks og/eller pakkens størrelse.

 

Hvordan returnerer/bytter jeg en vare?

Retur av varer dekkes av kunden til fast lav pris på kr 69,-. For å retunere dine varer, følg stegene og legg ved utfylt returskjema, som du finner HER.

 

Pakken min inneholder ikke det jeg bestilte! Hva gjør jeg?

Ta kontakt med oss på post@jenshoff.no så hjelper vi deg! Legg gjerne ordrenummer i emnefeltet og send oss beskrivelse av hva som har blitt feil, så ordner vi det.

 

Kan jeg bestille over telefon eller e-post?

Vi tar ikke mot bestillinger per telefon eller e-post. Alle bestillinger må legges inn via vår nettbutikk.

 

Kan jeg kjøpe kun oppskrift?

Mønster selges kun sammen med garn i henhold til krav fra våre leverandører. Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre som ikke fyller disse krav.

 

Kan jeg bestille strikkepakke med annet garn?

Strikkepakker kan kun kjøpes sammen med garnkvaliteten som er lagt til, men man kan bestille mønster og garn separat uten strikkepakke.  

 

Kan jeg kjøpe mer garn til strikkepakken enn det som følger med?

Dersom du ønsker flere nøster til din strikkepakke, kan du kjøpe nøster i tillegg. Vi kontrollerer selvfølgelig at du får samme fargeparti på alle nøster av samme farge.

 

Hvordan kansellerer jeg min ordre?

Ta kontakt med vår kundeservice på post@jenshoff.no, så hjelper vi deg. HUSK å legge ved ordrenummer slik at det blir enklere for oss å finne din ordre.

 

Hvordan endrer jeg min bestilling?

Etter at ordren din er bestilt, får vi dessverre ikke til å endre den, men om du ønsker legge til flere produkter i din bestilling, så må du sette opp en ny bestilling på dette. Hvis pakken din ikke er sendt, send oss en e-post, så kan vi fjerne eventuelle feilbestilte varer i din ordre. Dersom pakken er sendt, kan du kan benytte deg av returlappen som følger med pakken og legge ved returskjema som du finner HER.

 

Jeg har bestilt flere ordrer, kan de sendes i samme pakke?

Dersom du ønsker å få begge pakkene sendt som en må du ta kontakt med vår kundeservice på post@jenshoff.no. HUSK! Legg ved ordrenummer på pakkene dette gjelder.

 

Kan jeg hente pakken min på lageret deres?

Nei, dette er dessverre ikke mulig.

 

Sender dere til utlandet? | Do you ship outside of Norway?

Vi sender per i dag pakker i Norge, men vi sender dessverre ikke pakker til Svalbard/Jan Mayen eller internasjonalt. Unfortunately we do not ship outside of Norway.